• Teslimat ve İade

    TESLİMAT


    Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

    Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir. Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler mağaza yetkililerimizce sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre mümkün olan en kısa sürede, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.      

     

    Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

    Firmamızın Aras kargo firmalası ile anlaşması bulunmaktadır.

     

    Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?

    Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.

    Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

     

    Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecekmiyim?

    Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.

     

    Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım ?

    Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.

    (Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )
        
    Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir.

    Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.
        
    ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.

     

    Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?

    Firmamız ilgili yasalar gereği 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren E-Fatura ve E-Arşiv uygulamasına kayıtlı mükellef olarak tüm faturalarını elektronik ortamda oluşturmakta, matbu fatura düzenlememektedir. Elektronik ortamda oluşturulan faturalara erişebileceğiniz link kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Herhangi bir neden ile faturanıza ulaşamadığınız durumda müşteri hizmetleri ile iletişim kurarak fatura görüntünüzü talep edebilirsiniz. E-fatura mükellefi olarak, E-fatura talebini sipariş oluşturma aşamasında bildiren müşterilerimizin, faturalarını kendi E-Fatura sistemlerinden takip etmeleri gerekmektedir.

    Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin tamamı irsaliye ile kargo firmasına teslim edilmektedir.

     

    Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı)

    Hatalı gelen ürünü size en yakın mağazadan değiştirebilir (ürün mağaza stoklarında mevcut ise) veya iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Aras kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında iade işlemi yapılacaktır.

     

    Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?

    Hatalı gelen ürünü size en yakın mağazadan değiştirebilir veya iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Aras kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli işlem yapılacaktır.

     

    Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?

    Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır.

    Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.

     

    Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

    Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir. Kargo adreste bulunamama nedeniyle şubeye dönen ürünleri yeniden dağıtıma çıkarmamaktadır. Alıcı kaynaklı durumlardan dolayı firmamıza geri dönen ürünler iade alınarak tüm kargo masrafları düşüldükten sonra kalan tutar müşterimize iade edilmektedir.

     

    Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilirmiyim?

    Siparişinizi oluştururken teslim alacak kişi adını ayrıca belirtebilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra adres veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.

     

    Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?

    Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik sözkonusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz.
    Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.

     

    Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?

    Türkiye ´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları gerekebilmektedir.

     

    Yurt dışından sipariş verebilirmiyim?

    Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.

     

    İADE VE DEĞİŞİM

    Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde size en yakın Sport In Street mağazasından yapabilirsiniz. (Mağaza bilgilerimize https://www.sportinstreet.com.tr/magazalar adresinden ulaşabilirsiniz.)                                                         

    Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir Sport In Street mağazası bulunmuyor ise; ürününüzü iade amaçlı aşağıda belirtilen adresimize gönderebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz takdirde göndereceğiniz ürün iade alınacak ve ödediğiniz tutar ödeme yapmış olduğunuz şekliyle size iade edilecek, yeni almak istediğiniz ürünü yeniden sipariş vermeniz istenecektir.

    Ürünü nasıl göndermeniz gerektiğine dair bilgiler aşağıda verilmektedir. Verilen bilgilere uygun hareket ettiğiniz takdirde işleminiz herhangi bir aksaklık yaşanmadan kısa sürede gerçekleştirilecektir.


    ÜRÜN İADE VEYA DEĞİŞİMİ İÇİN ÜRÜN İLE BİRLİKTE ÜRÜN FATURASININ ´DA FİRMAMIZA TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR. FATURASIZ İADE VEYA DEĞİŞİM YAPILMAMAKTADIR.

     

    UYARI : İade için ürün gönderimleri yalnızca ARAS KARGO  ile sözleşmemiz üzerinden kargo ücreti ödemeden gönderilebilir. Sözleşme dışında veya başka kargo firmaları ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmayacak, kargo firması paketi tüm kargo masraflarını göndericiye fatura ederek geri gönderecektir. Farklı ünvanlar ile sözleşmemiz dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.

     

    Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.  

     

    Kampanyalı ürünlerin iadesinde kampanyaya dahil olan tüm ürünlerin birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi yapılamamaktadır. 

     

    Müşterilerimiz ürünü kendisine teslim edildiği durumu ile iade etmekle yükümlüdür. Müşterilerimizin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması durumunda, ürün iade şartlarına uygun olduğu ve eksiksiz şekilde teslim alındığında, iade edilen ürün Ziylan Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. 'ye ulaştığı andan itibaren Yirmi (20) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Ziylan Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. üründe herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma durumu tespit ederse ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

     

    AŞAĞIDAKİ NEDENLERDEN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

     

    -  Ayakkabınız kullanım amacına uygun olarak kullanılmalıdır.(Futbol oynamak için halı saha ayakkabısı yada krampon alınız vs.)

    -  Ayakkabı giyilirken ve çıkartırken bağcıkları çözülmelidir, bağcıksız ayakkabılarda ise çekecek kullanılmalıdır.

    -  Ayakkabılar ayağın maksimum şiş olduğu zaman dilimlerinde sağ ve sol olarak denenmelidir, ayağı sıkan ayakkabı kesinlikle alınmamalıdır.

    -  Ayakkabınız ayağınıza uygun ölçüde olmalıdır. Ayağa küçük ve büyük gelen ayakkabılar erken deformasyon, astar yırtılması gibi sorunlara yol açacaktır.

    -  Ayakkabı rutubetli ortamlarda bekletilmemelidir.

    -  Islak ayakkabılar oda sıcaklığında kurutulmalıdır. Direkt güneş ışığı altında veya herhangi ısı kaynağının altında kurutulduğu taktirde ayakkabıların yapışma yerlerinde açma, deride çatlama, leke ve şekil bozukluğu olabilir.

    -  Nubuk veya süet malzemeden üretilmiş ayakkabılar uygun sertlikte bir fırça veya bir silgi ile temizlenmeli, kesinlikle yıkanmamalı ve silikon bazlı spreyler kullanılmalıdır.

    -  Ayakkabılar kesinlikle çamaşır makinesinde veya elde yıkanmamalıdır.

    -  İç astarında sentetik malzeme kullanılan ayakkabılarda koku ve terleme  muhtemeldir.

    - Üzerinde “su geçirmezlik özelliği” ile ilgili bilgi bulunmayan ürünlerin su geçirmesi muhtemeldir.

    -  Ayakkabıların emmiş olduğu ter 24 saat içinde buharlaşır. Bu nedenle ayakkabıların 1 gün ara ile giyilmesi ayakkabının daha uzun ömürlü olmasını sağlar.

    -  Ayağın aşırı terlemesinden dolayı ayakkabı üzerinde oluşabilecek giderilmesi mümkün olmayan lekeler üretim hatası değildir.

    -  Hakiki deri ve astarsız olan ayakkabılarda derinin boya vermesi normal bir durumdur. Bu tür ayakkabılar alınırken bu durum peşinen kabul edilmiş sayılmakta ve herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

    İADE ADRESİMİZ;

    Ziylan Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş.

    Ekol Mimoza Tesisleri

    Akse Mah. 552 Sk. Reysaş Çayırova 8 Depo TR-41420 Çayırova / Kocaeli

    Tel : 0850 290 0 747